Thursday, February 13, 2014

အတိတ္နဲ႔ မနက္ၿဖန္


"ကို ".... ဒီေန႔လည္း ထုတ္ကုန္ ေတြအတြက္ ဘြတ္ကင္တင္၊ သြင္းကုန္ေတြအတြက္ ေရာက္လာတဲ႔ ေမးလ္ေတြ ၿပန္ရနဲ႔ ထံုးစံအတိုင္း ကၽြန္မ အလုပ္မ်ားေနခဲ႔ပါတယ္။ ကၽြန္မလိုလူ အတြက္ကေတာ႕ အလုပ္မ်ားတာက ကံေကာင္းၿခင္းတစ္ခုပဲ မဟုတ္လား။ အလုပ္မရွိရင္ ထိန္းရခက္တဲ႔ စိတ္က အတိတ္ကိုေရာက္ေရာက္သြားတယ္... "ကို " ။ ၿဖစ္ႏိုင္မယ္ဆိုရင္ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ အတိတ္ေတြနဲ႔
ကၽြန္မရဲ႕ အလြမ္းေတြကို မနက္ၿဖန္ထြက္မဲ႔ သေဘၤာနဲ႔ တင္ၿပီး ကၽြန္မနဲ႔ ေ၀းရာကို လႊတ္လိုက္ခ်င္ပါတယ္။

အလုပ္မ်ားတယ္ဆိုေပမဲ႔ ေနာက္ဆံုးေမးလ္ကို ၿပန္ၿပီးသြားတဲ႔ အခ်ိန္မွာ ကၽြန္မ ၿပန္ရံုအၿပင္ဘာမွလုပ္စရာ မရွိေတာ႔ဘူး။ ေဘးက ညီမေလးေတြကေတာ႔ ဖုန္းေလးေတြ တဂြမ္ဂြမ္နဲ႔ မနက္ၿဖန္အတြက္ ခ်ိန္းေနၾကတယ္ေလ။မနက္ၿဖန္က ဘာေန႔ဆိုတာ...  "ကို " သိေလာက္မွာပါေနာ္။ ဒါနဲ႔ ကၽြန္မ လွည္းတန္းဖက္ကို ထြက္လာခဲ႔လိုက္တယ္။ ကို နဲ႔ ကၽြန္မက ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ထြက္ေတြ မဟုတ္ေတာ႔ လွည္းတန္းဆိုတာ သိပ္သက္ဆိုင္လွတယ္ရယ္ေတာ႔ မဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမဲ႔ ကၽြန္မ လွည္းတန္းကိုေရာက္ရင္ တစ္ေယာက္ေယာက္ကိုလြမ္းတယ္။ အဲ႔ဒီတစ္ေယာက္ကလည္း "ကို " ပဲလို႔ေၿပာရင္ ညာဖက္ပါးက ပါးခ်ိဳင္႔ေလးေပၚေအာင္ၿပံဳးၿပီး ဘယ္ဘက္မ်က္ခံုးကို ပင္႔ဦးမွာပါ။ အတူရွိေနခဲ႔ မယ္ဆိုရင္ေပါ႔ေလ။

မနက္ျဖန္အတြက္ ဆြမ္းေတာ္ကပ္ဖို႔ မုန္႔၀ယ္တယ္။  ငါးကင္စားျပီး ႀကက္သားသုတ္၀ယ္တယ္။
အဆာေျပစားဖို႔ က ထမင္းဂ်ိဳးေႀကာ္ အစံုအလင္ပဲ ၀ယ္ခဲ႔တယ္  "ကို " ။ ကၽြန္မ ရွာတဲ႔ ပိုက္ဆံေတြကို ကၽြန္မမွ မသံုးရင္ ဘယ္သူသံုးမလဲေလ ။ မင္းက အရည္အခ်င္းရွိတဲ႔ မိန္းမပဲ ။ ငါ႔ကို အားကိုးတယ္ဆိုတာမ်ိဳး ဟန္ေဆာင္ၿပီးေတာင္ လုပ္မၿပဖူးဘူးလို႔ ေၿပာၿပီး ဟန္ေဆာင္ၿပီး ရယ္ဦးမွာပါ။ ကို႔ အတြက္လိုအပ္တာက ကို႔ ကိုအရမ္းအားကိုးၿပီး "ကို " မရွိရင္ ေသသြားႏိုင္တယ္ဆိုတဲ႔ မိန္းကေလးမ်ိဳးေလ။ ၿပန္ေတြးၾကည္႔မိတိုင္း ကၽြန္မ အဲ႔လို ဟန္မေဆာင္ခဲ႔မိတာကို ဂုဏ္ယူလို႔ မဆံုးဘူး။ ဘာေၾကာင္႔လဲဆိုေတာ႔ ကၽြန္မ ခုထိ ေသမွမေသေသးတာရယ္။ "ဟင္း ဟင္း" လို႔ သြားစြယ္ေလးေတြ ေပၚလာေအာင္ ရီဦးမယ္ မဟုတ္လား။အဲ႔ဒီ ရယ္သံေတြက လက္ရွိဘ၀မွာ မၾကာခဏ ၾကားရလြန္းလို႔ ကၽြန္မ ရိုးအီေနပါၿပီ  "ကို " ။

ခုတေလာ ကၽြန္မအေတြးထဲေရာက္ေနတာေလးရွိတယ္။ ကၽြန္မ ကိုယ္႕ကိုကိုယ္ေတာင္ မခ်စ္ေတာ႔ဘူးလားဆိုၿပီးေတာ႔ ေပါ႔။ ကၽြန္မ ကိုယ္႕ကိုကိုယ္ေတာင္ မခ်စ္ေတာ႔ မွာကို အရမ္းေၾကာက္တယ္ "ကို "။ မင္းေၾကာက္တာ ရွိေသးတာပဲ ဆိုၿပီး မ်က္ခံုးႏွစ္ဖက္လံုး မပင္႔ လိုက္နဲ႔ဦး။
"ကို "က အရမ္း အံ႕ၾသ တယ္ဆိုၿပီး ဟန္ေဆာင္တဲ႔ အခါတိုင္းလုပ္ေလ႔ရွိတဲ႔ ပံုေလ။ အဲ႔ဒါနဲ႔ ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္းေတြကို ေမးၾကည္႔တယ္။ ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္းေတြလည္း ကၽြန္မလို တကိုယ္တည္းသမားေတြ မ်ားတယ္ေလ။  "ကို "  သိမလားေတာ႔ မသိဘူး ကၽြန္မတို႔ အဖြဲ႕ထဲက အရပ္ပုပု ၊ အသားၿဖဴၿဖဴ ၊ အသံက်ယ္က်ယ္နဲ႔ေကာင္မေလးေလ။ သူက အခု ေကာင္းကင္ၿပာၿပာကို မၿမင္ရတဲ႔ အရပ္ကိုေရာက္ေနတယ္။ ႏွင္းေတြကလည္း ေၿခသလံုးေလာက္ ေရာက္ေအာင္က်တယ္ဆိုပဲ။ သူက ႏွင္းေတြ စံခ်ိန္တင္ေအာင္္ က်တဲ႔ေန႔က ညဘက္ၾကီး ႏွင္းေတာထဲ ဓါတ္ပံုထြက္ရိုက္တယ္တဲ႔ ၊ တစ္ေနကုန္လည္း အလုပ္သြားတယ္၊ ညဘက္က်ရင္လည္း သူဖတ္ခ်င္တဲ႔ စာအုပ္ေတြထိုင္ဖတ္ေနတယ္ ။ အိပ္ခ်င္မွလည္း အိပ္တယ္တဲ႔ ။ နင္ ကိုယ္႕ကိုကိုယ္ေတာင္ မခ်စ္ေတာ႔ဘူးလားလို႔ ေမးေတာ႔ ။ ခ်စ္လြန္းလို႔ လုပ္ခ်င္တာေတြ မလုပ္လိုက္ရ မရွိေလေအာင္လုပ္ေနတာေပါ႔.... "ဟားဟား" တဲ႔။

သူက အၿမဲ "ဟားဟား" လို႕ရီတယ္  "ကို " ။ ကၽြန္မ ေက်ာင္းတုန္းက မိန္းကေလးၿဖစ္ၿပီး "ဟားဟား" လို႔ မရီပါနဲ႔ လို႔ေၿပာတိုင္း "ဟားဟား" လို႔ ရီဖို႔ဆိုတာ ရင္ထဲမွာ ရွင္းေနမွၿဖစ္တာ ။ ရင္ထဲမွာ တစ္ခုခုကိုဖြက္ထားခဲ႔ရင္ ဘယ္လိုမွ ငါ႔လို ရီလို႔ မရဘူးဟ တဲ႔။ သူ႔ သီအိုရီ မွန္တယ္ထင္တယ္  "ကို " ။  ကၽြန္မက ရင္ထဲ အနက္ရႈိင္းဆံုးေနရာမွာ "ကို႕ " ကို ၀ွက္ထားခဲ႔ေတာ႕ ဘယ္လိုမွ သူ႔လို မရီႏိုင္ဘူးေလ။

ခုတေလာ သူနဲ႕ ခဏခဏ စကားေၿပာၿဖစ္တယ္။ ဟိုေန႔က သူနဲ႔ စကားေၿပာရင္း  "ဟိုတစ္ေယာက္လက္ထပ္သြားၿပီသိလား " လို႔ ေၿပာေတာ႔  "ဘယ္သူတုန္း " တဲ႔။
 "ငါ႔ အခ်စ္ေဟာင္းေပါ႔ " လို႔ ေၿပာေတာ႔ ... "အို အရြယ္ေတာင္ လြန္ေနၿပီ" တဲ႔။
 "သူ ကေလးေတာင္ရေတာ႔ မယ္ " ဆိုေတာ႔ " မိန္းမ ယူမွေတာ႔ ကေလးရမွာေပါ႔ " တဲ႔
 " နင္ ငါ႔ကို အားမနာဘူးလား " ဆိုေတာ႔ " အားနာရေအာင္ နင္႔ကို  ငါ ထားခဲ႔တာ မဟုတ္ဘူး"  တဲ႔။

ဟုတ္တယ္ "ကို ".... သူ႕စကားအရဆိုရင္ "ကို "  ကၽြန္မကို အားနာသင္႕တယ္။ လူေတြေရွ႕မွာေတာ႔ ကၽြန္မကပဲ မာနၾကီးၿပီး ပစ္ခဲ႔ သလိုလိုနဲ႔ ။ တကယ္ေတာ႔ စထြက္ခြာခဲ႔တာက "ကို " ပဲေလ။
ကၽြန္မကေတာ႔ အလြမ္းေတြ တနင္႔တပိုးနဲ႔ ။ ကၽြန္မရဲ႕ ေစာေစာကေၿပာတဲ႔  သူငယ္ခ်င္းကို အရင္က အေၾကာင္းေတြကို ၿပန္ေၿပာၿပေတာ႔ "ညည္းတို႔ပဲ ေတာ္ေတာ္ ဥာဏ္ေကာင္း ၊ က်ဳပ္ဆို လက္ရွိထမင္းေကၽြး ေနတဲ႕ ေဆာ႔ဖ္၀ဲ(software) ကုတ္ (code) ေတြ ေတာင္ မွတ္ထားတာ မဟုတ္ဘူး ၊ ေရးခါနီးမွ အင္တာနက္က ရွာၿပီးေရးတာ။  ဘာမွ မမွတ္မိဘူး " တဲ႔ ။ "နင္႔ လို ဦးေႏွာက္အခြြံ ၊ ႏွလံုးသား ဗလာနဲ႔ ဆိုရင္ေကာင္းမွာပဲ အသစ္ထည္႔လို႔ရတယ္ " ဆိုေတာ႔ " အခြံ ၿဖစ္တိုင္း ၊ ဗလာ ၿဖစ္တိုင္း အသစ္ထပ္ထည္႔လို႔ ရတယ္ဆိုတဲ႔ အေတြးအေခၚကို ငါလက္မခံဘူး။ ဗလာၿဖစ္ရၿခင္း အေၾကာင္းအရင္းကို ရွာမွ ရမယ္။ ေအာက္က ေပါက္ေနလို႔ ဗလာၿဖစ္တာဆိုရင္ ဘာထည္႔ထည္႔ မ၀င္ႏိုင္ဘူး" တဲ႔  ။  သူက အဲ႔ဒီလို လူ႕ဂလန္႕ဂြစာပါ။ ဘာပဲ ေၿပာေၿပာ ကၽြန္မ သူ႔လို ဗလာၿဖစ္ခ်င္တယ္။ အသစ္ မထည္႔ရရင္ေနပါေစ။ အေဟာင္းေတြကို ေမ႔ေပ်ာက္သြားခ်င္ပါတယ္။

မနက္ၿဖန္ (၂လပိုင္း ၁၄) မွာ ကၽြန္မ ထံုးစံအတိုင္း ရံုးတက္ရမွာပါေလ။ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ ညီမေလးေတြက ဒီႏွစ္လည္း ဒီလိုပဲလား မၾကီးေရ... လုပ္ဦးေလ လို႔ စလာခဲ႕ရင္ " အို သူမ်ားက ငယ္ငယ္ေလး   ရွိေသးတာကို " လို႔ တကယ္႔အၿပံဳးလို႔ ထင္ရတဲ႔ အၿပံဳးနဲ႔ ေၿပာမွာပါ။ သူတို႔ကလည္း ၀ါးခနဲ ၀ိုင္းရီၾကဦးမွာပါ။ " မၾကီး အလုပ္ေတြပဲ မၾကိဳးစားနဲ႔ ေလ " လို႔ အေၿပာခံရတိုင္း အလုပ္မၾကိဳးစားဘဲ ကၽြန္မ ဘာကိုၾကိဳးစားရမလဲဆိုတာ အခုထိ မသိေသးပါဘူး   "ကို " ။ ကၽြန္မ ၾကိဳးစားေနတာက အလုပ္ရယ္ ၊ ၿပီးေတာ႔ သေဘၤာတစ္စင္းထြက္သြားတိုင္း Export ကုန္ေတြနဲ႔ အတူ ကၽြန္မရဲ႕အလြမ္းေတြကို ထည္႔ေပးလိုက္တာရယ္ပါပဲ။ ဒီလိုနဲ႔ ကုန္သြားေကာင္းပါရဲ႕။ လက္က်န္ေလးေတြ ရွိေနေသးရင္လည္း ဒီလို ေကာင္းကင္ၾကီးက ၿပာၿပီး ေလေၿပေလးေတြ တိုက္ေနတဲ႔ အခိ်န္မ်ိဳးမွာ ခဏေတာ႔ ထုတ္ၾကည္႔တာေပါ႔ ။
"ကို"လည္း ကုကၠိဳပင္ၾကီး တစ္ပင္ရွိတဲ႔ ကၽြန္မတို႔ေက်ာင္းနားကိုေရာက္ရင္ ဘယ္ဘက္မ်က္ခံုးကို ပင္႔ၿပီး ညာဖက္ပါးက ပါးခ်ိဳင္႔ေလးေပၚေအာင္ၿပံဳး ခ်င္ရင္ ၿပံဳးပါေလ။

No comments:

Post a Comment